Portfolio

Prevencinė kampanija prieš prostituciją ir prekybą žmonėmis Europos krepšinio čempionato „Eurobasket 2011”metu

Tikslas:

  • Informuoti visuomenę apie prekybos žmonėmis grėsmes
  • Mažinti be žinios dingusių žmonių, ypač vaikų skaičių ir nukentėjusių nuo prekybos žmonėmis skaičių Lietuvoje

Tikslinė auditorija:

  • Amžius: 10-18 metų moksleiviai,  švietimo darbuotojai, tėvai ir globėjai,
  • Išsilavinimas: vidurinis
  • Vieta: miestai ir regionai

Partneriai:

  • Lietuvos švietimo įstaigos/ LR Švietimo ir mokslo ministerija
  • “Carnegie Social Initiative” fondas (Švedija)

 

Kampanijos tikslas – informuoti krepšinio čempionato auditoriją apie LR egzistuojančias bausmes už prostitucijos paslaugų pirkimą ir asmens, o ypatingai nepilnamečio, įtraukimą į prostituciją.

 

  • Spaudos konferencija BNS Agentūros salėje, viešinant kampanijos tikslus, kartu su kampanijos partneriais,
  • Ryšių užmezgimas su visų 6 Lietuvos miestų krepšinio organizaciniais komitetais
  • Paruošimas informacinės medžiagos ( plakatai, skrajutės, skaitmeninė reklama )
  • Reklama buvo platinama visuose 6 miestuose, kuriuose vyko varžybos: baruose, naktiniuose klubuose, turizmo informaciniuose centruose, viešbučiuose, stotyse, palapinių miesteliuose, viešojo transporto stotelėse ir ant transporto priemonių lietuvių ir anglų kalba
  • Kampanija vyko viso krepšinio čempionato metu: rugpjūčio 22 – rugsėjo 18 d.

 

Kampanijos partneriai:

Vilniaus apskrities Vyriausiasis policijos komisariatas ir Lietuvos Caritas

 

Kampaniją rėmė:

Amerikos ir Nyderlandų ambasados

Categories
WordPress Theme built by Shufflehound. Dingusių žmonių šeimų paramos centras @ 2017